#1 Skrevet Juli 2, 2004 Er vel på tide med en tur på peppes igjen.Planlegge litt lånke-greier og sånn. Klokka 19. som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 Hvis jeg fortsatt er velkomne, kanskje jeg tar meg en tur nedover igjen. Skal se om jeg ikke får med meg et reisefølge også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2004 Bare å møte opp ja: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2004 da sitter jeg med ei kald pils på rhodos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2004 Litt off-topic detta men!! Er det Peppes som ligger over utestedet Millers i sentrum?? Skal nemlig oppover og se Ålesund-MOSS..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2004 peppes ligger undermillers ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2004 Da er det ikke umulig at det kommer en full mossing tuslanes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2004 Hehe cruising idag altså Møtte en gjeng midt i brusdalen...og så gikk det en km ca så kom det en etternøler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2004 Måtte ta en prøvetur av ny-broa på skøye,mes tilhørende sving-kombinasjoner,til lokalbefolkningens store frustrasjon... Kanskje Trond w. kan bidra med noe bilder/film?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2004 Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug ...til lokalbefolkningens store frustrasjon... Kanskje Trond w. kan bidra med noe bilder/film?.... Hehe høyrest bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...