#1 Skrevet Februar 6, 2007 Har egentlig tenkt på 17" RS4 felger på coupen til sommeren.Men jeg lurer på om disse bygger langt nok ut til skjermbuen?ET er vel 35 på de tror jeg? Noen som har bilde av en med slike hjul på?Må de må spaces ut litt for at felgene skal ligge i kant med hjulbuene?Ser at det finnes to typer RS4 felger,den ene ser ganske flat ut,mens den andre typen buer litt på eikene.Er dette orginal og replica forskjeller? Takker for svar.kom gjerne med andre innspill på andre felger som kan passe denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 buing på eikene kommer vel litt an på felgens bredde og... Men, tipper du med fordel kan ha ET35 foran og ET25 bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 Er det mulig å velge ET på disse altså?Er ikke så ille foran nei,så bør nok har mindre ET bak for å fylle ut skjermbuene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Hva som finnes av ET utvalg på replikafelger aner jeg ikke. Skrev basert på et mer generelt grunnlag om felger med lik størrelse i bredde og høyde, og da ha forskjellig ET på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Ok,skjønner hva du mener. Ingen andre som har noen innspill,eller hatt slike felger på Coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har noen 17" hockenheim lookalike felger på min, de er det et35 på. Jeg syns det er litt høyt ET på de, hadde 16" med ET25, det passet perfekt i forhold til hjulbuen og bilen så mye bedre ut. Det du eventuellt kan gjøre er å kjøpe felgene med ET35 og få deg 10mm spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 Ja det er jo mulighet.Blir nok til å gjøre det slik da.For å få felgen kant i kant med hjulbuen.Hvordan blir det foran å bruke 10mm?Må kanskje bruke mindre der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...