#1 Skrevet Februar 6, 2007 Har kjøpt meg en olje trykk måler fra Auto gauge. en det noen som hvet hvor jeg skal montere inn sensorn til denne? er en audi a4 1.8tq AEB motor B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Har kjøpt meg en olje trykk måler fra Auto gauge.en det noen som hvet hvor jeg skal montere inn sensorn til denne? er en audi a4 1.8tq AEB motor B5 F.eks der den orginale sitter på oljefilterhuset.. Må da ha et T-stykke så du har begge koblet til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 hvor får jeg tak på ett slikt T stykke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg satte også inn en måler en gang (midlertidig) for å feilsøke et problem på WC'en i gamlebilen. Mener at jeg kjøpte T-stykket der hvor jeg kjøpte måleren eller Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Fåes kjøpt hos biltema har jeg sett iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...