#1 Skrevet Februar 6, 2007 Nydelig bil.. Snurr film.. http://videos.streetfire.net/category/Audi/0/ab17bdb2-52a5-481f-a6ff-98c30027e880.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Nydelig kjerre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 hmm sku hatt meg en sånn en jah,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Da blir det Sportec felger på meg neste gang altsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Fine fella ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 Kanonfet bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 Nydelig bil ja! Bare å begynne å spare:) Minimalt med lån på bil er best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2007 Deilig bil. Bremsene har jeg lyst på altså. Liker de nye Sportecene,men de kler bilen best 20 når ikke eikene går helt ut til kanten som på Mono'en som jeg har i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2007 satt her på pc'n nå og Sebastian på litt over 2 år leika rundt i stua her... oppdaga bilen her snudde rundt.. er ikke interresert i noe på pc'n normalt sett... men når han så bilen over så kom han i FULL FART og ropte "BILEN MIN... BILEN MIN!!!! BIIIIIILEN MIIIIIIIIIIIIIN!!!" gutten har skjønt det jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2007 genialt ; ) ingen tvil att gutten har skikkelig sans for bil: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2007 Den var rå! Sportec er jo generelt driit kult! Bremsene og felgene er helt knall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2007 Sportec er rått.. men ting derfra koster penger men man får hva man betaler for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...