#1 Skrevet Juli 2, 2004 Er ikke så ille, men jeg har ikke mye igjen av tysk-kunnskapene fra ungdomsskolen.... Lurte på om det er noen her som kan hjelpe meg litt?? Har nemlig planer om å kjøpe noen deler fra en tysk styling-sjappe, men de er visst ganske så uggne på engelsk. Er det derfor noen som kunne tatt kontakt med dem, enten på tlf eller mail for meg? Gjelder prisforespørsel, med frakt osv... Har prøvd å sende mail til dem på engelsk, men har ikke fått noe respons på det. Tror derfor det er best å ta det via tlf... Noen som kan hjelpe?? Pliiiis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 Halleluja!! Jeg fant en kis i sjappa som snakka engelsk!! Da var klaroptikk-lykter og blinkers bestilt og snart på vei Weeeeeee!! Rask sending også, så har dem før jeg drar til Gatebil på fredag *glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2004 Flaks du.. Jeg sendte en mail til Weitec på engelsk, men fikk svar på tysk. De hadde riktignok skjønt hva jeg ville, for vedlagt var papirene på senkesettet jeg ville ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2004 Skjønner ikke hvorfor tyskere er så vrange på språk, når resten av den moderne verden prater engelsk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2004 Off Topic: Franskmennene er vist MYE verre enn tyskere har jeg hørt...aldri vært noen av plassene og har derfor ikke selvopplevd erfaring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2004 belgia er heller ikke noe bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2004 Norge er heller ikke noe bedre.... Det er MANGE her i landet som kvier seg for å snakke engelsk :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2004 Nur ein bisjen! Det er mange her i landet som ikke kan engelsk Per. Jeg har sålangt i år hatt to tyske turister på besøk på jobb som skulle ha forklart veien. Ingen av de kunne engelsk, men jeg gjorde meg jo forstått likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Nur ein bisjen! Det er mange her i landet som ikke kan engelsk Per. Jeg har sålangt i år hatt to tyske turister på besøk på jobb som skulle ha forklart veien. Ingen av de kunne engelsk, men jeg gjorde meg jo forstått likevel. pleier som regel å funke med litt tegnespråk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2004 Som nevnt, franskspråklige er mer vrange med dette om fransk. Det gjelder ALLTID å først slenge ut en elendig fransk frase før man underdanig spør på engelsk... den evige fransk-engelske hat saken. Selv har jeg lite til overs for franskmenn, bilene deres og jeg liker meg ikke noe særlig der nede så det er jo greit Tyskere har ikke hatt noe særlig engelsk utdannelse før de senere generasjoner, så spør du en ungdomm++ på engelsk går det nok greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2004 jah helga! slafsen meine grosse shwanse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...