#1 Skrevet Februar 6, 2007 Hei! Stemmer det ikke at smørerøret til turbo ble en annen dimmensjon ? Etter det jeg husker, var ikke dette en svakhet på de tidligere modellene. Skal bytte turbo , ville derfor vite om jeg trenger å oppgradere smørerøret ? 1.8T AEB (quattro). 1997 modell a4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Nei, det er samme dimensjon, men varmeskjoldet er endret. Bytt røret for å være sikker. Du ser hva som er forskjellen på side 2 i prosjekttråden min http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=560505&postcount=24 (A4 1,8TQ, link i signaturen min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 oki , hmm.. lurer på hvor jeg har den infoen fra.. men viss det er samme opplegget såe.. er vel bare å rengjøre det da ? evt. pris på nytt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 oki , hmm.. lurer på hvor jeg har den infoen fra.. men viss det er samme opplegget såe.. er vel bare å rengjøre det da ? evt. pris på nytt ? kjøpte et nytt rør i sommer.. mener jeg ga rundt 700kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg fikk også samme beskjed fra Møller da jeg undersøkte dette på min gamle A4. De sa at på de første modellene så var røret litt underdimensjonert, og tettet seg lett, sikkert i kobinasjon med varmen der. Trengte ikke å bytte røret, men rense det innimellom. Jeg fikk de til å gjøre det ved oljeskift på bilen. De tok ikke noe ekstra for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...