erfaring rudt rallypigg og felg

Anbefalte innlegg

hvor brei felg er det mulig og bruke på et 16" rallypigg is/snø dekk?? er anbefalt og bruke fra 5-6" men de er brukt på 7,5" også. er det umulig og få dette på en 7" felg uten at det er alt for ufornuftig??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er 6" brei å det fungerte veldig bra. Har sett det helt opp til 7.5" så det går men med mye strekk. Syns jeg hørte det var litt vrient å få på men det går no.

Skal du på isbane så er det værtfall helt rått!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg spørre hvor du har fått tak i dine 6"? har fiksa meg dekk i dag og prøvd ett på en 7" felg og var mye strekk. er det fare for at dekket kan vrenge av???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulet sitter som regel fint på 7", men vil man være sikker kan man jo alltids legge i slange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt sikker på at det går fint med en 7" felg?? vil ha erfaringer her!! er jo anbefalt 5-6" felg på dekket fra mishelin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker orginale stålfelger fra golf 4 gti.. om de er fra den er ikke jeg heilt sikker på men det er værtfall orginale stygge stålfelger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La på dekka på en 7" felg i går og det gikk med litt plunder;) husker ikke tidsforbruk men ikke så veldig ekstremt mye mer enn ett normalt dekkskift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for og ha sagt det så blei det "litt" strekk.. legger ut bilder etterpå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.