#1 Skrevet Februar 6, 2007 hvor brei felg er det mulig og bruke på et 16" rallypigg is/snø dekk?? er anbefalt og bruke fra 5-6" men de er brukt på 7,5" også. er det umulig og få dette på en 7" felg uten at det er alt for ufornuftig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Mine er 6" brei å det fungerte veldig bra. Har sett det helt opp til 7.5" så det går men med mye strekk. Syns jeg hørte det var litt vrient å få på men det går no. Skal du på isbane så er det værtfall helt rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 kan jeg spørre hvor du har fått tak i dine 6"? har fiksa meg dekk i dag og prøvd ett på en 7" felg og var mye strekk. er det fare for at dekket kan vrenge av??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 Hjulet sitter som regel fint på 7", men vil man være sikker kan man jo alltids legge i slange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 helt sikker på at det går fint med en 7" felg?? vil ha erfaringer her!! er jo anbefalt 5-6" felg på dekket fra mishelin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 Bruker orginale stålfelger fra golf 4 gti.. om de er fra den er ikke jeg heilt sikker på men det er værtfall orginale stygge stålfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2007 La på dekka på en 7" felg i går og det gikk med litt plunder;) husker ikke tidsforbruk men ikke så veldig ekstremt mye mer enn ett normalt dekkskift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2007 bare for og ha sagt det så blei det "litt" strekk.. legger ut bilder etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...