#1 Skrevet Februar 6, 2007 hvilket luftfilter kjører S3 folka med?må bytte ut mitt,sliter med luftmengdemålern.Kan motoren ta skade av og kjøre med dårleg lmm ? Noen som kjører med orginalt filter? stor effekt eller lyd forskjel orginalt versus åpent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Kjører med åpent filter fra TS uten olje. fungerer utmerket å lyden blir nokke anna ja. Men lmm er endten død eller levende å er den død merker du det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 har du ein link til kor eg får tak i de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 http://www.tsracing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg kjøpte først fra TS-racing,men det stod kun inne i en dag før jeg tok det ut! Hvis du er interessert så kan du godt få kjøpe det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 kvifor sto de kun i en dag?kjører du med orginalt+? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2007 Syns det var for stort,og syns det så jalla ut! Kjøpte ett annet sett med holder,og to filter siden bilen måtte ha det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2007 Jeg har riktignok ikke en S3, men en A4 1.8T. Men er ikke luftfilterboksene noenlunde like? Jeg har hvertfall knekt litt på min, og dermed fått plass til et apexi konfilter(uten olje) inne luftfilterboksen min, med LMM'et halvveis ut av boksen. Med plastdekselet på toppen på, er det umulig å se, og ser helt originalt ut. Det beste av begge verdener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2007 Kjører med åpent filter fra TS uten olje. fungerer utmerket å lyden blir nokke anna ja. Men lmm er endten død eller levende å er den død merker du det. jeg har også filter fra ts, da holder lmm i hertfall lenger, men henner de ryker alikevell, hvis den er helt død merker du forskjell men hvis du eks. kjører med olje filter kan den bli gradvis dåligerere å det er vanskelig å merke, jeg kjørte nok lenge med dårlig lmm på min a3 uten å vite det. bytta måler å helt ny bil, hadde da kn filter gikk en stund så begynte de å vareiere på tomgang igjen, byttet da filter og måler på nytt da ble det bra. har ikke merket noe på s3`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...