#1 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg lurer på om det er noen i Stavanger-området som kan hjelpe meg å skifte språk på kjørecomputer. Se mer her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14156&page=2 Vil gjerne også se om bilen "ligger inne" med noen feilkoder. Eller er dette standard stuff på treffene? Bare å møte opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har nå vagcom og bærbar pc, så jeg kan sikkert hjelpe deg litt jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 Konge!! Jeg sender PM når jeg kommer hjem fra Mexico (om et par-3 uker). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Låner denne tråden jeg Noen som har vagcom her med overgang til min bil som kan hjelpe meg litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 Ingen som har/kan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...