Bergen: Noen verksted som er god på elektronikk?

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg har fått problemer med sentrallåsen, som driver å låser bilen omtrent hele tiden. Tok ut sikringen som en midlertidig løsning, og da gikk det fint.

 

Men i dag tidlig begynte den å rulle ned rutene av seg selv, når den er parkert. Er vel komfort lukkingen som har gått amokk, henger jo ganske sammen med sentrallåsen dette.

 

Forsøkt å ta ut diverse sikringer, men går ned like fordømt, går ikke an å ta de opp da..

 

 

så jeg trenger ett verksted fort som rakkern, kan ikke holde på med dette greiene her. Skal egentlig til kristiansund kl 15.00 i dag også, passer "litt" dårlig dette nå :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har seg sånn at jeg har fått problemer med sentrallåsen, som driver å låser bilen omtrent hele tiden. Tok ut sikringen som en midlertidig løsning, og da gikk det fint.

 

Men i dag tidlig begynte den å rulle ned rutene av seg selv, når den er parkert. Er vel komfort lukkingen som har gått amokk, henger jo ganske sammen med sentrallåsen dette.

 

Forsøkt å ta ut diverse sikringer, men går ned like fordømt, går ikke an å ta de opp da..

 

 

så jeg trenger ett verksted fort som rakkern, kan ikke holde på med dette greiene her. Skal egentlig til kristiansund kl 15.00 i dag også, passer "litt" dårlig dette nå :(

 

 

halloen even, kunne jo tatt turen inn til Bo og sagt det e en haste sak, vet han e vanskelig av og til har jeg hørt... eller kan du jo kontakte

 

Bil og Tele AS

Loddefjord

 

Defa Bilalarm m/sentrallåsstyring norm. 3695,- VACN. 3195,- f.montert.

 

50% på eu-kontroll.

 

Kontakt: 55 94 97 00 v/ Geir Helge Hagen

Lyderhornsv. 291

Tennebekk Næringspark

5171 Loddefjord

geir@bilogtele.no

 

http://www.bilogtele.com/Hovedside.htm

 

 

Og i BA på audi annonsene står det et nummer til noen som er flinke på bilelekronikk, husker ikke navnet..

 

 

Lykke til...

 

mvh Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Kenneth :)

 

Jaja, fikk nå hjelp av Møller til å finne hovedsikringen for vindusheisene, som sto sammen med alle reléene. Så nå skal ikke vinduene gå opp igjen.

Så da har jeg en midlertidig løsning på problemet, intill jeg får time hos verksted, er syke køer hos enkelte. Iallefall på Møller Åsane.

 

Kjekt å ha mye fancy finesser på bilen, men når det begynner å kødde er det noe faenskap. Er jo allt regnet i denne byen so lager mye av tullet, blir fuktig og får korrosjon på kontakter osv.

 

jaja, hadde jeg ikke vært så glad i "tyske" biler, så hadde jeg aldri hatt en :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ser du har en liten spanjol også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert litt for sent, men.... Har du sjekka at låssylinderen på førerdøra ikke henger. Har vert borti golf 4 med frossen låssylinder der "alt" hengte seg ved forsøk på å låse den opp. Alle rutene gikk ned og sentrallåsen klikka helt. Var låssylinderen som var gått ut av sporet og kilte seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.