#1 Skrevet Juli 2, 2004 Noen som vet om et bra sted på nettet å lese litt om utstyr og teknikker for lakkering? Tenkte jeg skulle lære meg litt. Utstyr og slikt har jeg, men hadde vært greit å lære seg å lakke litt småting innimellom. Det er alltid noe å lakke.. Har prøvd litt før med varierende resultat, men tenkte å lære litt mer om faget før jeg begynner på noe som er litt mer nøye med.. Om noen vet om en bok er det selvsagt ikke dumt det heller.. Mistenker Automobilia i Oslo for å ha noen, men vet ikke hvilke som er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 Kanskje din lokale bokhandel har noe? Det er helt sikkert noen lærebøker for de som går på skole og skal lære dette...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2004 Det kan være det lokale biblioteket ditt har noe? Har sett bøker om karrosseri-arbeid på biblioteket her i hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2004 God ide. Får ta en tur i morgen! Ferdig som student nå, og da må man jo lære litt "nyttige" ting vet du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2004 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1557882916/ref=pd_bxgy_text_1/103-6565196-0911835?v=glance&s=books&st=* det er morro, så lenge du har et støvfritt lokale og en skikkelig dyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2004 og riktig temperatur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2004 Kenneth Jensen her på forumet er lakkerer... Du kan jo sende han en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2004 *kremt* lærling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2004 samme ulla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...