Lære lakkering til "husbruk"

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra sted på nettet å lese litt om utstyr og teknikker for lakkering? Tenkte jeg skulle lære meg litt. Utstyr og slikt har jeg, men hadde vært greit å lære seg å lakke litt småting innimellom. Det er alltid noe å lakke.. Har prøvd litt før med varierende resultat, men tenkte å lære litt mer om faget før jeg begynner på noe som er litt mer nøye med..

Om noen vet om en bok er det selvsagt ikke dumt det heller.. Mistenker Automobilia i Oslo for å ha noen, men vet ikke hvilke som er bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje din lokale bokhandel har noe?

Det er helt sikkert noen lærebøker for de som går på skole og skal lære dette...!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være det lokale biblioteket ditt har noe? Har sett bøker om karrosseri-arbeid på biblioteket her i hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God ide. Får ta en tur i morgen! Ferdig som student nå, og da må man jo lære litt "nyttige" ting vet du..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth Jensen her på forumet er lakkerer... Du kan jo sende han en pm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.