#1 Skrevet Februar 7, 2007 noen forslag til hva det kan være? skjer ikke en dritt når jeg trykker på knappen.. ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2007 glemte å si det er en 92 model 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 Sånn var RS2en min også.Kikket over vacuum slanger under panser.Fikset det lett med bytte av slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 eller bremsepedal bryter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 hva mener du med bremsepedal bryter? er det en egen en som går til cruisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 hva mener du med bremsepedal bryter? er det en egen en som går til cruisen? Vanligvis ikke nei. Er det DBW på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 er ganske ny her jeg så hva DBW står får har jeg ikke peiling hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2007 er ganske ny her jeg så hva DBW står får har jeg ikke peiling hehe DriveByWire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2007 Hei, Her er et skjema hvis det hjelper deg... Er du sprek i tysk kan du også få et feilsøkingsskjema. Har også cruise på A6'en selv om den har manuelle gear. Derfor er det også vacum vantilasjonsventil på clutch'en (ref skjema) Lykke til Cruise Control Circuit.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2007 å fytti rakkern..... hehe det var mye rart der hehe... er ikke så god i tysk nei rettelse kan ikke en dritt tysk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2007 Slet med dette på gamle S6'en min jeg også. Hadde eBahn til den, så jeg feilsøkte hele CC anlegget. Kom frem til at det enten var styrningsboksen bak hanskerommet eller vakumpumpa som var gåen. Fikk aldri fikset dette før jeg solgte bilen... Pumpa er lett å teste: Sjekk først om alle vakumslagene er ok. Det gjøres lettest ved å ta slangen av ved pumpa og deretter åpne gasspjeldet ved å dytte ned staget til CC systemet som holder gasspjeldet oppe. Tett slangen med tommelen og se om spjeldet blir stående. Da er alt OK. Sett slangen på plass og tvangskjør pumpa, samtidig som du presser ned staget til til gasspjeldet. Da bør også spjeldet bli stående, muligens gli sakte igjen. Jeg er litt usikker på om styringsboksen varierer spenningen til pumpa for åpne/lukke spjeldet i forhold til rullemotstand... Styringsboksen på min S6 var tuklet med, en del loddinger var godt over. Sjekk dette også... Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...