tomgangsventil/stablisator A90

Anbefalte innlegg

Har nå fått et lite problem, den saken som er på bilde fusker, sånn at tomgangen på bilen er ca på 200-300rpm.

Så prøvde jeg å rense den, var litt dritt inni den. Da ble den bare værre. Nå går den opp og ned på tomgangen, fra 200-1200rpm.

Veldig plagsomt. Motoren har også ujevn gange når jeg f.eks kjører i 60KM/t i 5.gir.

Det er nesten bedre å kople av den pluggen på den, da går motoren på ca 300rpm. Og ikke ujevnt.

Var innom gumpens auto, får å få pris på den, den var dyr : faint :

Noen som har en liggene? som er brukt eller no? Noen som vet om noen har?

Har et delenummer på den: 035133455F

Dette er da til en A90 2.2 86-mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe bilde der nei..... kommer nå!

tomgansgventil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet bare en ting, ta en tur på huggeren, den ser ikke helt lik ut som min men sånne ting som er bosch produsert går igjen på mange forsjellige biler. En sånn ventil kan du lett putte i lommen og mens du "kikker" på hva de har i bilvrakland. Er du heldig finner du en på en motor som den har vært skiftet på før og kansje er nesten ny. Akkurat no står det en fra en BMW(fy) i min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke VDO ? er ikke BOSH og VDO to forskjellige merker? eller er jeg helt på jordet nå?

Samma d egentli. Må ta en titt hos huggeren ï mårra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.