#1 Skrevet Februar 7, 2007 kjøpte jo milltek sportseksos fra tuningspesialisten, og kjøpte da en downpipe og(Som egentlig er ment til manuell girkasse). Begynte å montere igår, og da var det god klaring til girkassen. Strammet katalysatorfjerneren skikkelig til på turbo, og strammet downpipen til på denne så godt jeg klarte med kun fingrene. Idag etter å ha brukt en evighet på å komme skikkelig til og få strammet muttrene mellom downpipe og katfjerner, ser jeg at flexbiten på downpipen ligger ani en ribbe helt bak på girkassen. Er dette noen big deal? Den ligger dønn inntil, så vil nok ikke bevege på seg og forårsake lyd. Men lurer på om det vil gå mye varme fra eksosrøret og til girkassen? Har LITE lyst å måtte demontere igjen, og attpåtil få noen til å modifisere downpipen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2007 Lyd fra eksosanlegg vil vel forplante seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 så lenge det er kun flex-stykket som ligger innpå så regner jeg med det går bra. Mye ga du for caterstatter + rør videre til catback eksosen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 Ja, men girkassen er jo festet direkte til motoren. Motor og girkasse er festet til karosseriet via foringer, så lyden vil vel ikke bre seg til karosseriet? Ingen problemer med dette utenom evt lyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 Caterstatter ga jeg 1400,- for fra turbofun.no Milltek downpipen ga jeg 2200,- for fra FMS (Tuningspesialisten) Milltek effektanlegget ga jeg 5600,- fra FMS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 Noen andre som har formeninger om dette???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 nå vil vel kansje eksosen bevege seg mer enn girkassa selv om disse på sett og vis er koblet sammen.. vil jo da tenke at det kommer til å gnage hull i flexidelen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2007 vibrasjonene kan vel også gjøre at den sprekker i sveisen ved flensene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2007 Hmm. Dette selv om den ligger i skikkelig press der den tar ani? Jeg klarer ikke rikke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2007 bumpedibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...