#1 Skrevet Februar 7, 2007 hei...ny i klubben:) .kjøpte meg 2002 passat tdi før jul.så eg må ha noen felger til sommeren,så det eg lurer på er ka ET og felgbredde eg kan ha på den,og max senking med 20"?uten at det subber og felga tar i hjulbuene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2007 hei...ny i klubben:) .kjøpte meg 2002 passat tdi før jul.så eg må ha noen felger til sommeren,så det eg lurer på er ka ET og felgbredde eg kan ha på den,og max senking med 20"?uten at det subber og felga tar i hjulbuene... Et sikkert oppsett her er 8-8,5x20 ET rundt 40 med 225/30x20. Max senk med dette forslaget vil variere med type dekk (smalt eller bredt i samme dim.) men med noe mer senk enn 5-6 cm begynner problemene å dukke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 ok,har funnet noen 9*20 som eg kunne ha tenkt meg,men blir det for breit??tenkte på justerbart(noe å anbefale?),så rundt 4-5cm senk er nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 ok,har funnet noen 9*20 som eg kunne ha tenkt meg,men blir det for breit??tenkte på justerbart(noe å anbefale?),så rundt 4-5cm senk er nok? 9x20 går "greit" det også hvis ET er riktig. Bør i dette tilfelle ligge rundt 40. Ikke sikker på hva som er org. ET på denne bilen? Det er det sikkert noen andre som vet. Tipper på rundt 45. Av justerbare understell finnes det et "hav". Fra 4000,- og oppover til 10-12 tusen for de "normale" settene. Skal jeg anbefale noe må det bli KW, Cobra eller H-R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 ok,takk for kjappe svar.korhen får eg tak i cobra og H-R i norge?Kw har eg tenkt på,har en kamerat som skaffer det til grei pris.styre unna vmaxx/supersport??bør eg ha 235/30 på 9" i bredde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 ok,takk for kjappe svar.korhen får eg tak i cobra og H-R i norge?Kw har eg tenkt på,har en kamerat som skaffer det til grei pris.styre unna vmaxx/supersport??bør eg ha 235/30 på 9" i bredde?? Orig.offset er 45 som det nevnes her. 9x20 ET40 med 235/30 20 går nok ganske bra på Passat, men med nedskrudd bil må du alltid passe på kombinasjon av dump og sving, f.eks over asfaltkanter etc. Bilen blir "aldri" stiv nok til å forhindre subbing med 70mm+ senking og brede hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 den må senkes passe slik at den kan brukes til hverdags her i bergen,rundt 40-50mm vil eg tru..takker for svar,no har eg det eg treng for å bestille felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2007 ok,takk for kjappe svar.korhen får eg tak i cobra og H-R i norge? Cobra selges her. http://www.gundersensportscar.no/ H-R er jeg ikke sikker på hvem som importerer/selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...