#1 Skrevet Juli 2, 2004 Så ett bilde av en bil (sølvgrå Audi coupe (ganske fin forresten )) tilhørende en annen medlem her i klubben. Og der så det ut som han hadde en list over baklyktene (langs hele lyktene/akterenden). Dette synes jeg var fint. . . Noen som vet hvor en får kjøpt dette, eller er det noe vedkommende har fått spesiallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2004 Tror denne var custom laget, Den var hvertfall i type klistremerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2004 Ok, det var nesten det jeg regnet med, i og med at jeg ikke har sett noe slikt noen andre plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2004 Antar det er denne du hadde sett? Den har iallefall lakkerte "øyelokk" og lakkert skiltramme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2004 Det er nok denne jeg har sett ja. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...