#1 Skrevet Februar 8, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 5/10mm spacere (5/112)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 5/10mm spacere (5/112)? Universalspacere selges på Biltema ol sjapper. Anbefales ikke da de mangler sentrering men de er billige. Vet at Stian på Dekkcompaniet i Bærum har noen bra liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2007 Skal du bruke de bak på en forhjulsdrevet bil, går det helt greit med universal som ikke har sentrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg har spacere. H&R, Power Tech, SCC. Ring gjerne ; 22620541 Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Kan anbefale h&r. Veldig bra kvalitet på disse spacerene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...