#1 Skrevet Februar 8, 2007 Like trafikkfarlig som å kjøre over fartsgrensen tro? http://www.speedbandits.dk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg hadde sikkert senket farten litt, men det spørs om fokuset hadde vært på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 hehe. hadde nok sett litt andre steder enn på vegen ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2007 Tror jeg hadde kræsjet jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2007 Postet før, mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2007 Burde funnet 'speedbandits' ved et søk da vel ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2007 My bad. Den var postet i fjor, og er derfor ikke her lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2007 Ville tro dette hadde fungert dårlig i Norge........utafor døra her er det -15 grader nå.....stakkars jenter.....høy sykemeldingprosent på de stillingene der! Men var jo fint å se på......blir Danmark til sommeren: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2007 hehe de danskene får gjort det ja hadde nok kanche stoppa å hørt om hu ville sitte på en tur jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2007 man kan vel stoppe å varme dem lovlig da eller? en ting er fint med disse i sentrum o.l da dem kan finne flotte damer.. men skulle likt å sett budeiene stått opp etter veiene i dalum med hårette legger og sånnt.. tror disse ville virket motsatt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...