#1 Skrevet Juli 2, 2004 Noen som vett hva som er galt hvis kjøleveska skomme når bilen nærme seg kokepunktet?? Eller ska det bare vær sånn.. Det er en golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2004 Ingen som har et svar?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2004 Luft i systemet? Vet ikke jeg, men var en sånn tendens på S2'n min før jeg byttet radiator pga lekkasje. Er systemet tett da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2004 Tror det skal være tett men er ikke 100% sikker da så vurdere å trykkteste anlegge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2004 Gjør det først du. Var lekkasje på mitt uten at jeg visste det..var såpass lite at det ikke syntes når jeg parkerte før nå i seinere tid, og den lekkasjen har nok vært der en stund, for radiatoren så ikke fin ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...