#1 Skrevet Februar 8, 2007 Hvilke type felger passer best på min bil ? Hadde tenkt å bgge litt etter denne: Bare ikke med widebody kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 disse kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 dem ser slett ikke dumme ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2007 Hva med disse? Like mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2007 Hvor fant du disse ? nærmest det jeg er på utkikk etter... link eventuellt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2007 Vet ikke hvor de selges i norge, bare googla navnet på felgene.. Diablo delta force black hvis du vil prøve og søke litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...