#1 Skrevet Juli 2, 2004 Se bare denne Poloen som sto til salgs på Ebay.co.uk. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9895&item=7904554708&rd=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 Præhææ!! lancer evo front ihvertfall.. evt Mazda Gtr look-alike. I tillegg har han ikke flyttet hjulene etter breddingen, så det kan se ut som om den har stått for lenge i solen og begynt å smelte. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2004 Går det an å ødelegge den noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Går det an å ødelegge den noe mer? ja, synes den manglet alu vinge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2004 den mangler neonlys under og lexuslykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2004 Kan ikke akkurat si jeg likte det...men jeg har respekt for folk som tør. Den vekker i hvert fall oppsikt om ikke annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2004 10 poeng for innsats 0 poeng for smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2004 Hvis han hadde satt på en annen fanger som var litt smalere (og penere), så synes jeg den kunne blitt litt tøff egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2004 På dette bildet synes jeg faktisk den ser ganske bra ut. Det er "et eller annet" klassisk 80-talls baneracing-stuk over den. Ser litt ut som en Matchbox-variant av Corradoen Når man ser resten av bilen blir det jo bare helt forferdelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2004 L skiltet bak sier vel alt, still learning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2004 Hiver meg på denne tråden med mer polo jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2004 Skulle ha hatt i de ekstralyktene i spoileren synes nå jeg... Og kanskje en spoiler a la Sierra vingebil.... Ta hadde det tatt helt av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2004 Opprinnelig postet av pål havnevik den mangler neonlys under og lexuslykter. Den har nå ihvertfall klarglass baklykter fra FK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Se bare denne Poloen som sto til salgs på Ebay.co.uk. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9895&item=7904554708&rd=1 "æsj!" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2004 med mer diskre front å bak så ville den vært fin (synes nå jeg!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...