Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg importbil fra Tyskland.

en A6 Allroad, kan en bruke vag-com til å justere slik at en får kjørelys?

skulle også gjort om til engelsk tekst i kjørecomputeren.

Noen i nærheten av Gjøvik som gjør slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til stor hjelp hvis du angir modell osv, selv om jeg mistenker at det er en hardwaremod. som skal til hos deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralta med ny bil Jøran. Har du solgt sportback'en eller har den blitt nedgradert til konebil..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka med en bekjent av en kolega av meg som jobber hos VAG om kjørelys på min A6 før jeg kjøpte den. Ikke no problem ble jeg fortalt , bare en justering på hiddenen i bilen så var det ordnet .MEN neida her måtte det kobles om osv osv.: bh : På auto e18 skulle dem ha 4000.- for jobben !!!!: bråk : Kunne bli mere da jeg har xenon: eek : Fant brått ut at jeg har godt betalt for å vri på bryteren jeg: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka med en bekjent av en kolega av meg som jobber hos VAG om kjørelys på min A6 før jeg kjøpte den. Ikke no problem ble jeg fortalt , bare en justering på hiddenen i bilen så var det ordnet .MEN neida her måtte det kobles om osv osv.: bh : På auto e18 skulle dem ha 4000.- for jobben !!!!: bråk : Kunne bli mere da jeg har xenon: eek : Fant brått ut at jeg har godt betalt for å vri på bryteren jeg: gråter :

Hode-skulder-kne-og-tå.. Alltid greit å få rørt litt på seg også, hvis man ser det på den lyse siden. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralta med ny bil Jøran. Har du solgt sportback'en eller har den blitt nedgradert til konebil..hehe

Audien ble solgt for 1 år siden, har hatt en passat 4motion siden da...

Må jo bytte litt bil, fikk ny firmabil i dag også en 07 transporter 4motion.

så nå begynner bilparken å bli grei nok på garden. skal ta bilder til helgen da jeg får Allroaden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til stor hjelp hvis du angir modell osv, selv om jeg mistenker at det er en hardwaremod. som skal til hos deg.

Det er en 2003 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 2003 mod.

Hallo. Kom oppom meg en dag, skal jeg kode til engelsk til deg: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Kom oppom meg en dag, skal jeg kode til engelsk til deg: vinke :

høres fint ut, får bilen på Lørdag så tar det til uken en kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Er nok som han sir. Må koble om for å få kjørelys!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget en guide UTEN bilder om hvordan kjørelys kobles. Send PM hvis interresant.

Ellers veit jeg det var en annen tråd på forumet om dette. Guiden der var MED bilder, men innebar montering av en diode jeg personlig ikke skjønner vitsen med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Her er en med bilder men skrevet for -95/-96 S6/A6

Kanskje kan den brukes som en retningssnor??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.