#1 Skrevet Februar 8, 2007 Skal til å bytte motor i bruksbilen, og trenger en "elefant" til saken... har planer om å kjøpe meg en selv.. men har foreløpig ikke plass til den da garasjeprosjektet ikke er ferdig... så kunne derfor tenkt meg å låne en til over helga eventuellt... anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-371_l.jpg 1399 kr! løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 ser man det ja.. kanskje i må kjøpe sånn no allikavel da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2007 Vist ikje så har vel vi en du kan få lånt i helga Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2007 Vist ikje så har vel vi en du kan få lånt i helga Mvh kremt vi? hehe men d ska vell bli ei ordning me:)' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2007 kremt vi? hehe men d ska vell bli ei ordning me:)' Arnti sin Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2007 Arnti sin Mvh Ej har 50 % av aksjemajoriteten på den også Såååeee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2007 Stikk inn på GK EvoII å lån den dei har der du........den har vært på utlån i flere år no. Det e e som disponera den......dvs jobben sin. Den løfta 1 tonn så den burde være stor nok........den kan også klappes sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2007 Urke og co... Takker og bukker får lånet av elefant'en! fikk gjort mye, men fikk dessverre ikke inn "nye" motoren enda, pga mangler diverse smådeler, men det var vel igrunn venta... Mulig jeg får låne den igjen senere engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2007 Urke og co... Takker og bukker får lånet av elefant'en! fikk gjort mye, men fikk dessverre ikke inn "nye" motoren enda, pga mangler diverse smådeler, men det var vel igrunn venta... Mulig jeg får låne den igjen senere engang okay:) ja bare å sei fra det når du trenger den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2007 okay:) ja bare å sei fra det når du trenger den ja den elefanten va konge den da! har fått trykt den inn i golfen igjen så kommer ut me han mandag! Ikke gale at en elefant går i en golf 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2007 Hehe, ja såg du va på Møller å handla TW. Stod utføre der i en polo. Trukje du såg kem det va "Lite" oppsiktsvekkende kjeledress Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2007 ja den elefanten va konge den da! har fått trykt den inn i golfen igjen så kommer ut me han mandag!Ikke gale at en elefant går i en golf 2! Han heite forresten Pelle-Fant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2007 Va ikkje sikker på kem som sto i polo'n... Måtte inn FLEIRE ganga for å få riktige deler... skulle ha repset til regreim... men det hadde de ikke.. men når jeg spurte om "løse deler" da kunne de plutselig finne både regreim og spennrulle... Mobber du statoil kjeledressen min å?! Virra rundt litt på moa med den (måtte ha litt mat) tror det var mange som tenkte sitt da... skitten som fy... og lørdag formiddag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...