#1 Skrevet Februar 8, 2007 Som topic sier. Fins dette evt. hvor kan man få tak i? Alle tips mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 feks http://www.tunershop.de har dette tror jeg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 Blir vel fra 5x112 til 4x100 siden du lurer på om 4x100 felger går på. Stemmer ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2007 eller kanskje ikke:P da husket jeg feil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2007 Står noe her i denne tråden selv om det er 4x100 til 5x112 de spør om, så er det vel det samma med 5x112 til 4x100 vil jeg tro...http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14131&highlight=adaptere+5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2007 Blir vel fra 5x112 til 4x100 siden du lurer på om 4x100 felger går på. Stemmer ikke det? Se der,selvfølgelig: dum : Rettet det nå. Leste gjennom den tråden du linket til og ble ikke så mye klokere. Forstod det slik at et hull vil "kræsje". Gikk greit å kjøre med "til treff", men ikke bane...hvordan blir det til hverdagsbruk mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 Som topic sier. Fins dette evt. hvor kan man få tak i? Alle tips mottas med takk:) Kjenner en i USA som har lagd noen slike til meg. Er relativt dyrt.. men så får man helt nøyaktige mål man vil ha.. De blir lagd i herda alu, likt som flydeler. F.eks vil du ha 17,5mm ombygning fra 4x100 til 5x112 spacer, får man det.. Må regne ca 2500,- +/- og et 5-6 ukers leveringstid for 4 stk. Samt felga må monteres med muttere da det blir satt inn bolter i spaceren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2007 Kjenner en i USA som har lagd noen slike til meg. Er relativt dyrt.. men så får man helt nøyaktige mål man vil ha.. De blir lagd i herda alu, likt som flydeler.F.eks vil du ha 17,5mm ombygning fra 4x100 til 5x112 spacer, får man det.. Må regne ca 2500,- +/- og et 5-6 ukers leveringstid for 4 stk. Samt felga må monteres med muttere da det blir satt inn bolter i spaceren. Det går akkurat hvis man bruker pinnebolter som Christer sier. Herda alu? Jeg lager mine i en alulegering som ikke trenger herding. Pris fra 900,- pr stk avhenging av tykkelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 Det går akkurat hvis man bruker pinnebolter som Christer sier.Herda alu? Jeg lager mine i en alulegering som ikke trenger herding. Pris fra 900,- pr stk avhenging av tykkelse. Blir nok bra uten herda alu også Ser jo bra ut de delene du lager, så synes ikke 900,- pr.stk er noe upris!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...