Nei nei nei NEEEEI!!!! Mega ripe

Anbefalte innlegg

Nope, gikk litt fort i svingene, ikke forsikring, men mener det bør gjøres på Damsgård karroseri + Eric Andersen, da blir det som nytt! Ihvertfall min erfaring...

 

kreemt.. Det var hos Eric andersen jeg fikk den svimmlende prisen:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster å være kar!

Er ikke du på sjøtjeneste da? Du vasser jo i penger og gull!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke jeg som skal betale det, pluss hvorfor betale mer enn nødvendig, når du kan finne billigere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min far sa alltid, du får aldri mer enn du betaler for! men selvfølgelig.. tilbyr en som faktisk vet hva han driver med å gjøre det for en billig penge er det jo til å vurdere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok det, men 10000 kr da? Halo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes faen meg bra synd i kameraten din.........hadde det vert meg som hadde bulka bilen til en kamerat,så hadde jeg lett betalt 10 000,- for at det skulle bli 210% i orden igjen.......hadde jo gått rundt med skyldfølelse til jeg daua visst det hadde blitt ordna svart og han ikke ble fornøyd!!!!:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes synd på han jeg og, OG jeg vil ikke at dette skal bli dyrere enn nødvendig for han, Har snakket med en som jeg har blitt anbefalt av på forumet, har pratet med han, han har jobbet mye med a4, og sier dette blir ikke noe problem. Man har jo verktøy disse dager som kan rette ut bulker fra utsiden, sugerkopper etc, Så når Eric andersen sier her må vi ut med innmaten i døra, så her er det lettere og bytte dør!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10TUSEN?! shiii da.. bytt dør du :P hehe

hva har det å si når eieren vil at det skal gjøres sånn.. da hadde ikke jeg gått rundt med skyldfølelse ;P

håper det ordnær seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer garantert til og ordne seg dette her:)

HAn har jo sagt han må betale om det koster 5000 eller 20000 kr,

Han vil jo få dette ut av verden så fort som mulig.

Så jeg får en ny takst på det i morra, og satser på han nye ser andre muligheter og rette opp skaden på ,så det blir bra igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ny pris på jobben......3500kr, enkelt og greit:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører jeg en TAKK TThomas??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE Du veit at dersom det skulle være noe er jeg rette mann og spørre!

 

Bra det ordnet seg iallefall, det er det viktigste

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.