Biltreff/utstillingstreff på Nesbyen i Hallingdal:) - OBS! AVLYST

Synes du dette høres interessant ut, og har du lyst til komme?  

13 stemmer

  1. 1. Synes du dette høres interessant ut, og har du lyst til komme?

    • Jepp jeg kommer
      9
    • Usikker
      2
    • Nope jeg kommer ikke
      2


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Vi er en liten gruppe her på Nesbyen, sammen med Hallingdal Gatebilklubb, som er i gang med planleggingen av en biltreff/utstillingstreff nå i sommer. Er snakk om fra lørdag til søndag. Vi har valgt å innvitere alle som vil komme, uansett bilmerke:) Vi kommer til å legge det til samme helg som festspillene her, 2-3 juni. Plassen det er snakk om her, er ganske stor. Kombinasjon av gress og grus, og mulighet for å låse området om natten. Vi jobber med å få stands av forskjellige slag. Er også snakk om db-drag og premiering i forskjellige klasser. Matservering vil være på plass, og lørdagkveld vil det være underholdning av forskjellige slag innen musikk, rundt i sentrum. Jeg vil komme med mere utfyllende informasjon vedr. priser, stands osv. ettersom ting faller på plass:)

 

Nesbyen ligger ca 2.5 timer fra Oslo.

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=MAP&id=a_10000034203&n=61.1997758725889&s=59.9425725274112&e=11.0480590344363&w=7.16393216556373&zoom=2&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Her er litt info om festspillene:)

 

http://www.festspilleneinesbyen.no/

 

Håper at dette høres interessant ut, og at folk har lyst til å komme, slik at dette er noe å satse på : gb :

 

Mvh.

Ole Espen Klype

 

 

Endret 13.05.2007

OBS! Treffet er avlyst, begrunnelse i siste post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes interessant ud. Hadde vært gøy å fått med ein convoy" ifra stavanger lokalag og tatt ein liten fest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja prøv på det. Plassen er stor, så er sikkert mulig å samle de som er i klubben mest mulig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint! Spre det glade budskap:) Alle er velkommen, uansett bilmerke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan alltids ta en tur... :P 40 min til nesbyen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra! Dra med dere folk......:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt et lite møte i dag. Fått spikra litt til. Blir gratis inngang og 100,- for å stille bilen sin. Skal også prøve å få til egen vaskeplass inne på området. Ser ut som det blir DB Drag også. Driver også med planlegging av aktiviteter for den litt yngre garden:) Er snakk om kanskje å få til et telt med øl servering også: rock : Vi håper på at vi kanskje klarer å få til litt levende musikk på plassen også. Vi har tilgang til stort lydanlegg, så musikk vil det være. Vi har mange ideer på tapeten, så vi skal møtes gjevnelig framover. Håper at dette høres interessant ut, og hvis dere har forslag til ting og tang så send meg en pm på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer eg og :D

 

Bra dere aransjerer Treff så nerme ;)

 

Dette blir bra! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Skal dra med en gjeng over fjellet fra Valdres! Er festspillene det samme som hallingmarken? Mente hallingmarken brukte å være den helga der. Eller er vel kanskje i juli det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Konge å få tilbakemelding på at folk har lyst og vil komme. Festspillene er ikke det samme som Hallingmarken:) Det er først i juli. Festspillene er en helg med musikk og fest. Vi undersøker på spreng om å få tak i underholding selv også:) Håper at folk er nyskjerrige og tar en tur. Er første gangen noe slikt finner sted her, så håper at det blir noe å satse på fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke lange plassen herfra heller;) må jo ta entur når man er halvt halling;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gjør det:) Har hatt møte igjen, og det ser ut til at dette kan bli noe å satse på. Vi vil prøve og samle flere klubber også. Jeg håper at mange ifra klubben vår vil ta turen. Satser på at vi kan få samlet ustillingsbilene til de forskjellige klubbene, slik at det ikke blir så spredt;) Det ser ut som at det kommer til å strekke seg fra bl.a. veteranbiler, amcar, japser, VAG/Audi og andre merker som vil komme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Da ser det ut til at dette treffet utgår:( Fikk ikke tak i nok stands og div. Vi ville ikke satse på noe som vi ikke var fornøyd med, så vi er i gang med å planlegge treff til neste år. Beklager, men vi kommer sterkere tilbake:) Takker for tilbakemeldingene her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.