#1 Skrevet Februar 8, 2007 Skulle ut og fikse litt i bilen i sted,men når jeg hadde låst opp bilen fikk jeg ikke lukket opp fremdørene utenifra,måtte inni bilen og lukke opp innenifra. Prøvde så og lukke de og låse,låste deretter opp igjen,nå fikk jeg opp dørene utenifra.. Hva er dette for noe tull da...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 kan det være sentrallåsen hang litt igjen på framdørene? Og at de åpnet seg andre gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 Hmm,tror ikke det. Var akkurat som om barnesikringen sto på,men omvendt liksom. Når barnesikringen står på kan det jo kun åpnes UTENIFRA.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2007 Kaldt der for tiden?.. Dette er et vanlig fenomen på f.eks C4. Har du fjernkontroll til sentrallåsen? Prøv nøkkelen i, vedder på det går tregt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2007 Kaldt der for tiden?.. Dette er et vanlig fenomen på f.eks C4.Har du fjernkontroll til sentrallåsen? Prøv nøkkelen i, vedder på det går tregt. Er ganske kaldt ja,ca -10. Står i garasje da,og låsene går tregt ja. Har ikke fjernstyrt låsing,men er bestilt. Smøre opp låsene med noe låseolje elns kanskje hjelper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2007 Er ganske kaldt ja,ca -10.Står i garasje da,og låsene går tregt ja. Har ikke fjernstyrt låsing,men er bestilt. Smøre opp låsene med noe låseolje elns kanskje hjelper? Det vil kanskje hjelpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...