#1 Skrevet Februar 8, 2007 Siden jeg skal bytte speil er det mulig å snappe til seg disse for en overkommelig pris. Gi bud. Bilen står hos Auto-Sentrum i noen måneder fremover hvor det er mulig å se nærmere på. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6406 Jan-Fredrik 48286340 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2007 Mye skal du har for de? så bilen din sto der sist jeg var der. Hørte du går hele veien nå, når det gjelder trimming:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2007 PM!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2007 Mye skal du har for de? så bilen din sto der sist jeg var der. Hørte du går hele veien nå, når det gjelder trimming:) Jeg leker ikke oppgradering denne gangen, nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2007 skal ha for speila da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...