Anbefalte innlegg

sykt.. bare så synd det er muskk og ikke lyden av den herlige motoren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

roen på å ligge brei ivertfall.. bra med krefter i den saken der!! likte motoren og.. naken og fin:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var nice. Like greit med musikk på den da de tyskerne bare skravler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he - pent brukt. kommer snart som importbil nær deg med snille 56000 på telleren. eid av voksen gammal pølseknasker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første der.. er det bare meg eller står bilen å spinner bare på bakhjula oppi dungen helt på slutten der??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye rs4 trekker mer på bakhjulene en framhjulene.. For at det skal blir litt mer sportsbil tror jeg, de fleste rene sportsbiler(les mange porsche, ferrari og slike) har enten ren bakhjulstrekk eller ihvertfall mest trekk bakfra:)

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første der.. er det bare meg eller står bilen å spinner bare på bakhjula oppi dungen helt på slutten der??

Kan godt være at den spinner på venstre fremhjul. Bilen har jo ikke sperre foran, og da vil det være fullt mulig å kun spinne på et hjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60-40, mener jeg. Tror venstrehjulet framme spinner godt jeg. Mens det andre står i ro. (Ergo det hjulet vi ser, står i ro, pga det andre spinner) Skulle hatt diff-sperre Framme og :P

Edit: Bah, litt for sen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er vel Polsk? Og han gir vel mer eller mindre i F i den der bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syt og klag. Glad for å se folk bruke biler til det dem er gode for jeg. Hva er vitsen med å kjøpe en kraft pakke av en bil for å la den stå i garasjen og ta en søndags tur i ny og ne? Nei biler er laget for å brukes og alauderer folk som tør å bruke bilene sine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syt og klag. Glad for å se folk bruke biler til det dem er gode for jeg. Hva er vitsen med å kjøpe en kraft pakke av en bil for å la den stå i garasjen og ta en søndags tur i ny og ne? Nei biler er laget for å brukes og alauderer folk som tør å bruke bilene sine.

Jo jo, enig der, men å gå direkte inn for og ødelegge den er vel ikke akkurat noe kult?

Hva hadde han på den grusveien å gjøre liksom, der det var så mye humper og dumper? Syns du er noe kult å se på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo jo, enig der, men å gå direkte inn for og ødelegge den er vel ikke akkurat noe kult?

Hva hadde han på den grusveien å gjøre liksom, der det var så mye humper og dumper? Syns du er noe kult å se på?

må bruke Quattro'n sin vettu...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tin først så var ikke innlegget direkte ment til deg men alle som skriker missbruk av bil hver gang de ser noen som bruker bilen sin.

Og helt enig med deg. Synes filmen var helt rå å se på bortsett fra da han lå i 100 over den dumpa så fronten slo nedi. Da ble jeg litt skeptisk. Ellers synes jeg den filmen var 100% kul å se på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.