Anbefalte innlegg

Har kjøpt oljetrykks måler fra auto gauge...

Den står på max hele tiden... Trodde først det var oljetrykksbrytern som hadde gått, får olje lampa i autocheck systeme blinker og piper....

Men ble ikke no bedre... Var sånn når den orginal målern satt i også...

Men er en grønn ledning fra auto gauge oljetrykksmålern som jeg ikke hvet hvor skal,,, vis jeg holder på den "endrer" trykket seg...

Noen som har noe tips..??

otb1.jpg

DSCI0079.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er riktig oljetrykksgiver du har da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og huske att I følge koblingsskjema jeg har står det i alle fall att det er den 1-polet med hvit hette på bilde der... som går til ojetrykksmålern, så var det noen som sa att den også gikk til autocheck systemet...

Men er ikke sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nederste giveren er kun en oljetrykksbryter som slår ut på 1,8 bar, den øverste er oljetrykksgiveren som gir hvor mye trykk motoren har. Mulig jeg husker feil, men jeg tror det var sånn:)

 

Edit: sjekka på etka og det stemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nederste giveren er kun en oljetrykksbryter som slår ut på 1,8 bar, den øverste er oljetrykksgiveren som gir hvor mye trykk motoren har. Mulig jeg husker feil, men jeg tror det var sånn:)

 

Edit: sjekka på etka og det stemmer

 

Så det er den 2-polet litt større sendern over som går til oljetrykkemåler og autocheck da..???:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel tenkes at den som sender signal til autochecken da, den en polede da altså.

Den er jaffal gåen på rs2`en min, så det piper og blinker noe fælt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har kjøpt auto gauge måler så fulgte det vel med giver...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har kjøpt auto gauge måler så fulgte det vel med giver...

 

Ja, gjorde det gitt.. skal den byttes ut med den orginale..???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gjorde det gitt.. skal den byttes ut med den orginale..???

 

Ja.

Da vil måleren din fungere bedre vil jeg tro.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den som er på bilde lenger oppe i posten som skal skiftes ut da..???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet vilken orginal giver som skal byttes ut med giver`n som fulgte med oljetrykksmålern...????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet vilken orginal giver som skal byttes ut med giver`n som fulgte med oljetrykksmålern...????

 

 

Om du har en orginal giver som fungerer på varsling å sånn i dashen, bør du skaffe deg et T-stykke og sette på den giveren som fulgte med måleren din, og beholde den orginale giveren i det andre uttaket på T-stykket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan bruke den orginale sammen med den nye, hvis man har et y stykke eller noe. Men siden du har kobblet vekk den orginale oljetrykksmåleren, så går det nok an å ta vekk den øverste å bruke den nye der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan bruke den orginale sammen med den nye, hvis man har et y stykke eller noe. Men siden du har kobblet vekk den orginale oljetrykksmåleren, så går det nok an å ta vekk den øverste å bruke den nye der.

 

Den øverste 2-polede..'????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.