Instrumentpanel funker ikke... S2

Anbefalte innlegg

Hei, instrumentpanelet i Coupen funker ikke....

Skulle bytte oljetrykksbryter da det peip og blinket i autocheck sytemet, Var ute med radiator for og komme til. Da jeg koblet til igjen var det ikke noe som virket bortsett fra vann tamp og bensin måler,,, turteller og autocheck er helt dødt...

Var også og vasket bilen før jeg koblet til igjenn instrumetpanel og da jeg kom tilbake da så jeg att det ikke hadde vært tett inntil sikringsboksen..: bh :

Har ikke peiling på hvor jeg skal starte og lete etter feil, så er takknemlig for alle forslag... Eneste jeg har sjekket er sikringer, og de er hele....

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig dårlig jording bak på insrumentpanelet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koblet du av batteriet før du tok ut dashn?? det bør! du gjøre ellers kan du ha ødelagt det.

kjør en scan på bilen du kan jo ha oversett en kontakt.

evt koble ut batteriet på negativ polen i ca 30sek så slettes alle feil koder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, batteri satt der, men er bare autocheck og turteller som ikke funker...

Har ikke noe og feilsøke med...

De kontaktene som går inn bak instrumentpanelet, der en det en Hvit 26 pin, som går til auto check, har målt alle stikkerne her og er ikke noe utslag på noen av de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt hjelp her.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.