Noen som har kjøpt gull egget.

Anbefalte innlegg

Dæven steike... Da hadde jaggu sjampiskorken sitti løst :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Så heldig, fy .....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte spess de gamle italienerene og amerikanske.

Er ikke lov å være så heldig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en del biler der, litt støv da men.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SINNSYKT!!

Hadde lagt ned gårsdriften hadde jeg vert bonden... Starta museum :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaaaahh.... : faint :

Der var det f... meg mye snasent!!!!: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe info om hva som skjer/skjedde videre? Morsomt å se samlinga i dagslys uten alt støvet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt, men det som er sykest, er vel at folk får seg til å lage klubb for Mazda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt, men det som er sykest, er vel at folk får seg til å lage klubb for Mazda...

: smil :: haha :: rock : Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en del biler der, litt støv da men.. :P

Ville tro jeg lett hadde overlevd litt støv i den situasjonen samme hvor sterk asma jeg hadde hatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy salte banana kor mye gammle gode bila der va!!! må vær drømmen å finne noe slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkar litt vel utruleg....: klø : ....men fy faen visst det er tilfelle.......: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se nøye på bildene, er det tatt i samme låve? er den over to etasjer? ser ut som at noen står i neder etasjen og noen øverst.. eller er bildene jukset sammen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og at forumet deres har 985 medlemmer må være enda mer overraskende. :D

Men jeg sitter egentlig igjen med et litt oppgitt uttrykk.... Hva? Hvorfor?Hvordan? Kan en sånn bilsamling stå å støve ned? Hvordan oppstår noe sånt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, det var sykt! Skulle ønske jeg kjøpte meg en gård og at det fulgte med så mange biler, men da burde låven ha full av gamle vw og audi for min del.

Men det her var uansett sykt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm står jo biler der til mange ganger verdien av gården jo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se nøye på bildene, er det tatt i samme låve? er den over to etasjer? ser ut som at noen står i neder etasjen og noen øverst.. eller er bildene jukset sammen?

Hvis du ser veldig nøye på bildene ser du at det er samme siporex vegger på alle veggene du ser. Så er rimelig sikker på at dette er 1 og samme garasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men lurer på 1 ting til. Flere av bilene står jo med skilt. Da må jo en eller annen eie dem. Hva skjer videre i en sånn situasjon? Blir bilene retunert til den som bilen er regga på? Hvis den personen er død. Hva skjer da? Tar staten rubbel og bit? Tenker nå på at dette hadde skjed i norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men lurer på 1 ting til. Flere av bilene står jo med skilt. Da må jo en eller annen eie dem. Hva skjer videre i en sånn situasjon? Blir bilene retunert til den som bilen er regga på? Hvis den personen er død. Hva skjer da? Tar staten rubbel og bit? Tenker nå på at dette hadde skjed i norge.

Hadde det skjedd i norge måtte du nopk betalt forurensingsavgift på alle sammen fordi det er så mye støv på dem og enda mer avgifter fordi staten ikke har visst om alle bilene og fordi du kjøpte gården til "underpris". Og etterpå får du slengt på en slik formueskatt på 7 mill :)

Go Norway!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og ikke minst årsavgift for XX antall år.. og når det gjelder mazdaklubben.... gidd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.