#1 Skrevet Februar 9, 2007 Noen her som skal oppover? Jeg og en kompis reiser oppover torsdags morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2007 jeg og 3 kompiser reiser onsdag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 tre dager igjenn nå. Detta blir bra... Gleder meg som bare det jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 tre dager igjenn nå. Detta blir bra... Gleder meg som bare det jeg! reiser opp på flisa torsdag.. se på åpningen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 Hvilken vei kjører folkens? Om oslo? Over hardangervidda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2007 hmm ble desverre mer alkohol enn rally men fikk hvertfall sett finnskogen. stekte pølser på bål som en bør på rally. fikk dere me dere mange runder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2007 Fikk me fem fartsetapper, og en tur i vikingskipet. Veldig bra opplegg... Det me rallyradion dro det veldig opp. Vi var og inne i skogen på den ene etappen og grilla pølser. Kjempe stemning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...