#1 Skrevet Februar 9, 2007 Noen som skal bestille deler derfra om litt eller? skulla hatt litt småtjafs men gidder ikkje å kjøpe et sett med arpbolter og så kommer frakta på like mye som boltane koster? Anyone PS: Noen har nødt til å ta seg av delebestillinga..(noen som har gjort det før?) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2007 Ja ska ha litt småting derifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2007 Ja ska ha litt småting derifra! Jeg har kanskje fått ordnet mitt allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2007 Jeg har kanskje fått ordnet mitt allerede. OK, da bestiller ja mine deler selv: gråter : Ja har blitt veldigt gla i disse fraktkostnader det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 OK, da bestiller ja mine deler selv: gråter : Ja har blitt veldigt gla i disse fraktkostnader det siste. Jeg skal også ha noen deler derifrån Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg skal også ha noen deler derifrån Mvh Jeg har kanskje fått ordnet mitt allerede. Neida, vi kan godt bestille ilag, må bare se över mitt konto litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg har kanskje fått ordnet mitt allerede. Neida, vi kan godt bestille ilag, må bare se över mitt konto litt. Hehe, gauder Skrik ut da jimmie, så bestiller vi ilag! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...