#1 Skrevet Juli 3, 2004 Har et STORT problem med bilen. Hvis jeg bruker den litt hardt å treffer en dump i veien mister jeg all strøm i en kort periode. Det holdt på å gå realt til helvete i en sving her om dagen. Har gått over alle reler mm uten å finne feilen. Noen som har et hovedstrøms skjema til A4 97 mod 1.8t eller et godt tips om hva som kan være feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2004 Hvis det kun skjer ved harde slag tror jeg du skal sjekke polskoene på batteriet og jordingspunktene i bilen. Sjekk og den tykke kabelen på starteren. Har du demontert saker og ting ifm. en eller annen jobb eller er det skjedd "helt av seg selv"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2004 Hørt et tilsvarende symtom på en A3, og da var feilen som Lars-Inge Andresen skriver, svak jording på motoren. Batteriet sitter også helt fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2004 Det er ikke batteri å ikke pol skoa. Har en mistanke om tennigsbryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...