#1 Skrevet Juli 3, 2004 Noen har rappa den ene sideblinken min Ser på mobilsentrum.no at de har masse sideblink til en billig pris, men ikke til 96`A6. Spørsmålet er: Vil noen av de andre bliklysene fra f.eks passat passe over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2004 er ikke det et golf 2 blink på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2004 jo, og det passer egentlig ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2004 øhm, A100en min fikk da MHW "Golf 2" fra NBS rett på den. Er vel bare at enkelte sitter så jævlig hardt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2004 96 A6 har samme bilnkers som Audi 80/100/200 Golf/Jetta 79-92 mod Corrado 79-95 mod Passat 81-93 Mod Polo 82-94 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2004 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2004 Billige blinkers av "Golf 2"-typen finner du hos BilXtra/CDCardic-kjeden, de koster bare 40-45 kr pr stykk i flere forskjellige farger. Den eneste ulempen er at de ikke er E-merket, så du kan i ytterste tilfelle risikere å få de ikke godkjent på en kontroll, men det er jo bare bagatellmessig. Som Ola sa, de kan være en liten tanke harde å montere, og plasten på baksiden tåler heller ikke allverdens, men så de er jo billige da... Oransje pærer må til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2004 Philips silverline pærer må til (ikke sett de noe sted selv men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2004 Silverline får man flere steder, Meca har de såfall. Orginale sideblinkere er heller ikke så dyrt, jeg betalte 185kr for to nye til Golfen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Philips silverline pærer må til (ikke sett de noe sted selv men) Den Billige måten å få slike pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...