#1 Skrevet Februar 9, 2007 Var en tur i Skee i dag og sjekket pris på 130k service. Mellom 2800 og 4000 av hengig av hvor mye de måtte gjøre. Det inkluderte olje, oljefilter, luftfilter og mulig bremsevæske. I tillegg skulle de ta en titt på bilen, sjekke foringer, dempere mm.. Noe å si på prisen? Hva ligger tilsvarende på i Norge tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Olje, oljefilter, luftfilter, kupèfilter og bremsevæske skulle Otta Auto ha 5500,- for... Uten bremsevæske skulle de ha 4500,- . Kjøpte da inn delene jeg trengte gjennom Statoil her oppe (Olje, oljefilter, dieselfilter, luftfilter og kupèfilter), gjorde jobben selv, kosta meg ca 1500,-.... Men min har gått 200K, så jeg bryr meg egentlig ikke SÅ mye om det står Audi/Møller i serviceheftet eller ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg hadde bilen min på originalt Audi verksted her hjemme for å ta 130k service,og det kom på ca 5000,- inkl bremsevæske for 750,- og Haldex olje med filter på 1800,-! Syns ikke det var så ille pris egentlig,og du slipper jo Haldex skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Hva p.... er Haldex? Forklar som om jeg var 4 år og vitebegjærlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Haldex er den type 4wd som sitter i nyere VAG med tverrstilt motor, golf 4\5 og A3 f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 Ahh.. Da skjønner jeg.. Takk takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...