Anbefalte innlegg

Må gratulere Øystein med en veldig bra innstats under streetlegal dragracing på Værnes i dag :D Gikk ut i semifinalen på 7.68! Uflaks sa Severin Suveren.. Tar de nesten år :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Må gratulere Øystein med en veldig bra innstats under streetlegal dragracing på Værnes i dag :D Gikk ut i semifinalen på 7.68! Uflaks sa Severin Suveren.. Tar de nesten år :P

Eller på Frøya om fjorten dager?

Og sånn ellers hadde det ikke hjulpet om Øystein hadde holdt seg på rett side av 7.70 heller, dessverre - men veldig bra innsats!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kommer meg helt ut dit, så da må det bli neste Værnes for min del :P

Huum ikke? How come?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Huum ikke? How come?

Var ikke først i mål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh. Hehe. Syntes han dro fra greit på slutten der jeg men? Jaja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han samme kisen slo meg ut i fjor også... ..og gikk videre og vant, i fjor også (mener jeg og huske).

Men jeg er ikke fornøyd med startene mine. Kommer ikke skikkelig ivei. Sliter faktisk med hjulspinn :P Hadde ikke trodd det skulle bli problemet... :rolleyes:

Råd om hvordan å forbedre 60-fot tidene mottas med takk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke dekk kjører du? Dunlop sitt nye "J" gatesliks dekk er ekstremt bra...Kompis med MR2 kompresor har fått det på sin bil nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Vige

Han samme kisen slo meg ut i fjor også... ..og gikk videre og vant, i fjor også (mener jeg og huske).

Men jeg er ikke fornøyd med startene mine. Kommer ikke skikkelig ivei. Sliter faktisk med hjulspinn :P Hadde ikke trodd det skulle bli problemet... :rolleyes:

Råd om hvordan å forbedre 60-fot tidene mottas med takk...

Den nest siste var jo grom, elendig start (i den grad det kan kalles elendig.. :P ) men tok han igjen som faen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jim Johansen

Hvilke dekk kjører du? Dunlop sitt nye "J" gatesliks dekk er ekstremt bra...Kompis med MR2 kompresor har fått det på sin bil nå..

Kjører på Bridgestone S03 dekk i 245/40-17 dim. Skulle gripe bra det sku'n tru... Har eksperimentert med forskjellig dekktrykk uten at det har gjort underverker.

Har blitt tipset om å bruke piggfridekk av den kontinentale sorten, men veit ikke helt om det er veien å gå...

Gateslicks må ha skikkelig temp før de greppar som best. Med Quattro sliter'n litt med å varme dekka noe særlig ;)

Jeg har aldri vært under 1,9sek på 60-fot'n. Må betydelig lavere enn det skal jeg være fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De Dunlop dekkene trenger minimalt med oppvarming...Han som har de på MR2 varmer ikke opp dekkene før start..Du kan jo se på de på neste Sommertreff, vi kommer nedover..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Vige

Gateslicks må ha skikkelig temp før de greppar som best. Med Quattro sliter'n litt med å varme dekka noe særlig ;)

Du får bygge deg en mulighet for å velge mellom quattro, fwd og rwd :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.