#1 Skrevet Februar 9, 2007 Man tar spindelen: Og putter i en jigg, stiller stikka på antall grader og freser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 Eller legger shims på baksiden mellom spindel og aksling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Kor mange grader/min er det beste å ha uten at det sliter alt for mykje på innsida av dekka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 Kor mange grader/min er det beste å ha uten at det sliter alt for mykje på innsida av dekka? Ved mye senk, så justerer man ofte spissinga i forhold til camberen slik at hele dekkflata alltid er i kontakt me underlaget. Hvor mange grader på spissing avhenger av camberen. Men ville ikke anbefalt å justere i "hytt å pine" uten noen form for "plan/intensjon" da hjulvinklene påvirker oppførselen på bilen meeeger mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Eller legger shims på baksiden mellom spindel og aksling. Det er økonomi varianten ja. Kor mange grader/min er det beste å ha uten at det sliter alt for mykje på innsida av dekka? Disse blir frest 1,73° som fungerer bra. Målet er at det skal sitte godt på bane;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Ok, så rundt 1° ein plass funker vel greit på ein "banebil" som mest kommer til å bli brukt på veien? Org. hjulhelling er vel rundt 0,15° på ein g2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...