#1 Skrevet Februar 10, 2007 Jeg lurer på hvilke pærer jeg skal kjøpe til min Touran Exlusive 2007? Den blir levert orginalt med Bi-Xenon. Jeg lurer på om jeg skal bestille meg slike Xenon-look pærer til grøftelysene og parklysene.... Noen her som vet åssen pærer jeg skal bestille? H7 - H3 - H1 H.... ? Jeg skal altså ha pærer til Begge lysene. Gi meg gjerne linker og bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 http://www.osram.com Har en veldig kjekk oversikt over pærer på nesten alle biler. Ta en tur inn dit og se.. Står på engelsk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2007 Fant ikke helt min bil der.... Eller jeg fant bilen, men jeg har jo Bi-Xenon, så det er vel kanskje noen andre typer pærer jeg skal ha? Jeg skal altså ha parklyspærer og grøftelys-pærer med sån Xenon-look. slik at ikke grøftelysene og parklysene som er på bilen fra før blir så gulaktige i forhold. Noen her som kan svare meg mer konkret på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2007 Fant ikke helt min bil der.... Eller jeg fant bilen, men jeg har jo Bi-Xenon, så det er vel kanskje noen andre typer pærer jeg skal ha? Jeg skal altså ha parklyspærer og grøftelys-pærer med sån Xenon-look. slik at ikke grøftelysene og parklysene som er på bilen fra før blir så gulaktige i forhold. Noen her som kan svare meg mer konkret på dette? Er litt usikker iom at det 2007 mod facelift du har kjøpt, men 99% sikker på at det er HB4 pærer i grøftelysene dine da disse ikke er forandret i forhold til pre-facelift og der satt det HB4 pærer. I parklysene er det etter all sannsynlighet W5W pærer som sittet da det er denne VW/Audi bruker på de fleste nye biler idag både med og uten xenon/bi-xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Noen som er 100% sikkre her da? Dette gjelder da altså parklys-pærer forran og Grøftelys. (Bilen har Bi-Xenon som standard) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Hvorfor ikke reise til din lokale vag forhanler, og få en utskrift ,, det gjorde jeg før jeg fikk min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg har tidligere brukt disse pærene her, med godt resultat også, se her Brukte disse sammen med Xenon look pærer som var veldig lik orginalen, Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2007 Hvorfor ikke reise til din lokale vag forhanler, og få en utskrift ,, det gjorde jeg før jeg fikk min bil... Joa.. men da hadde jeg jo slipt det liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 hvorfor ikke kjøpe xenon sett til kurve lysan også.det er det som gjelder nå.sjekk uberbillig.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 Ørjan Andreassen her på forumet selger Höen xenon look pærer, blir veldig bra med disse. På passat 2007 modell er det HB4 pærer, vil tro det er samme type grøftelys som også sitter på Touran. På bildet kan du se hvordan det ble på min passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2007 Ørjan Andreassen her på forumet selger Höen xenon look pærer, blir veldig bra med disse.På passat 2007 modell er det HB4 pærer, vil tro det er samme type grøftelys som også sitter på Touran. På bildet kan du se hvordan det ble på min passat. Har kontaktet han via PM nå. Men kan en under middels bilgeni bytte grøftelys/parklys selv på en Touran 2007 med Bi-Xenon Hovedlys? Kom gjerne med en "Pærebytte for dummies" eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2007 Da er pærene motatt og betalt Jeg bestilte da altså HB4 og W5W pærer til grøftelys og parklys forran. Kom gjerne med tilbakemeldinger hvis dette er feil pærer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2007 Det letteste er vel bare å skru opp tåkelysa og se hva som står der. tar max 2 min. Da er du iallefall 100% sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2007 Har kontaktet han via PM nå. Men kan en under middels bilgeni bytte grøftelys/parklys selv på en Touran 2007 med Bi-Xenon Hovedlys? Kom gjerne med en "Pærebytte for dummies" eller noe http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63999&page=6 Se på beskrivelsen på bytte av grøftelys jeg har skrevet i denne tråden. Samme prosedyre på Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2007 Ok.. takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2007 Har kontaktet han via PM nå. Men kan en under middels bilgeni bytte grøftelys/parklys selv på en Touran 2007 med Bi-Xenon Hovedlys? Kom gjerne med en "Pærebytte for dummies" eller noe Fikk du byttet pærene dine? Har også handlet Höen pærer av Ørjan . Kan du gi meg en kjapp veiledning på å skifte park lys & grøftelys så hadde jeg blitt glad, hehe Er det bare å nappe dekselet rundt grøftelysene også skru ut pæren etterpå , eller henger dekselet også i noen skruer? Og klarer man å skifte park lys uten å ha lykta ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2007 Fikk du byttet pærene dine? Har også handlet Höen pærer av Ørjan . Kan du gi meg en kjapp veiledning på å skifte park lys & grøftelys så hadde jeg blitt glad, hehe Er det bare å nappe dekselet rundt grøftelysene også skru ut pæren etterpå , eller henger dekselet også i noen skruer? Og klarer man å skifte park lys uten å ha lykta ut? Da fikk jeg skiftet Var meget enkelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...