Motorstopp - 1981 VW Jetta LS med 1,5l motor. Hva kan være galt?

Anbefalte innlegg

1981 VW Jetta LS med 1,5l motor.

1. Skulle køyre til skulen ein dag då bilen plutselig begynte å gå seinare, responderte ikkje på gass og til slutt stoppa den. Då dette skjedde hadde eg køyrt ca 1km. Bilen starta ikkje igjen og eg måtte bli taua heim igjen :(

2. Dette har skjedd ein gong før også, men då skjedde det først etter 5-6mil. Då tok eg ein pause i 3-4minutt og så var det berre å køyre vidare uten problem. Ei vennine av meg har akkurat samme problem med sin 1985 VW Golf. Eg hadde akkurat samme problem med ein 1986 Audi 80CC eg hadde før også. Det virkar som eit problem som går igjen altså på gamle VAG.

Nokon som har forslag til kva som kan feile?

Lurer litt på om det kan være det spjeldet som skal sende varmluft inn i forgassaren er kaputt slik at det iser inne i forgassaren?

Alle gode råd tas i mot... :o

Mvh

Sture

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med en Golf 1 1,5. Da var det en bit av påfyllingsrøret som hadde løsnet og blokkerte nedi tanken. Kunne vente litt, så var det å kjøre videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sjekket det med ising også.. Hadde lignende problemer med en polo jeg hadde.. Var bare å vente 5 minutt så gikk den litt til.. Sjekk om alle de slangene til varmen er i orden og på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, i dag har eg endelig fått gjort litt... :)

Har sjekka vakumslangane og dei ser bra ut. Den eine var det ein liten knekk på, så fikk ordna opp i det. Ellers så tok eg av det "lokket" opp på forgassaren. Då fann eg ut at det "spjeldet" i forgassaren ikkje ville gå heilt igjen når eg slapp gassen, så det fikk seg ein runde med 5-56. Så no er det fiksa. :)

Ellers så rensa eg fordelarlokket og fikk tatt ut batteriet og satt det på ladding...

Så såg eg litt på pluggane og eg syns det virka som dei var litt langt ute? : klø : Var ei glippe liksom mellom pluggane og blokka. Skal det være det? : klø : Har så klart ingen pluggnøkkel så fikk ikkje skrudd dei ut. Men likevel skal vel ikkje dette føre til at bilen plutselig stoppar.

Sjekka også bensinfilteret.. Det er ingen bensin i det. : klø : Er det mulig at bensinen renn tilbake til tanken når bilen har stått så lenge (to veker)?

Sture

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka også bensinfilteret.. Det er ingen bensin i det. : klø : Er det mulig at bensinen renn tilbake til tanken når bilen har stått så lenge (to veker)?

Sture

Uten bensin går bilen ganske dårlig ja.;)

Er jo kjent feil på Einser at påfyllingsrøret ruster så det kommer driit ned i tanken som igjen medfører dårlig bensintilførsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten bensin går bilen ganske dårlig ja.;)

Er jo kjent feil på Einser at påfyllingsrøret ruster så det kommer driit ned i tanken som igjen medfører dårlig bensintilførsel.

Var det eg var redd for... Masse makkverk å skru ned tanken då? Eller kanskje det går an å fikse ved å ta ut bensinmålaren? : klø : Bilen står ute i 15minus og det er vanskelig å komme under den... Skal berre få gang på den ei lita stund, sidan ein kompis skal kjøpe den og fikse den opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det eg var redd for... Masse makkverk å skru ned tanken då? Eller kanskje det går an å fikse ved å ta ut bensinmålaren? : klø : Bilen står ute i 15minus og det er vanskelig å komme under den... Skal berre få gang på den ei lita stund, sidan ein kompis skal kjøpe den og fikse den opp...

Du har en ganske stor luke til tanken under baksetet som er lett å komme til.

Skru av denne og kikk nedi...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Ivan! Takk for tipset ditt. Fant to store bitar rust ved inngangen av bensinrøret. Drog ut heile den tankmålar-dingsen og rensa den med ein piperensar. :)

...Likevel så hjalp det så lite... :( Når eg prøvar å starte den så kjem det fortsatt ikkje bensin til bensinfilteret :( Er redd for at det kan ligge meir rust i bensinrøra... Og så må bensinpumpa sjekkast. Nokon som har eit godt forslag til korleis eg skal gjere det? Drage av bensinfilteret og kjenne om det blir vakuum i slangen som er nærmast bensinpumpa? : klø :

takk for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig!

Ta å kjør på med trykkluft i slangene fra motorommet, da vil du få åpnet røret skikkelig tror jeg. Så kan du sjekke bensinpumpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var det fiksa! :)

Lite med tilgang på trykkluft her, men med litt lungekraft kan det mest utrulige fiksast :D Blåste først frå bensinfilter og bakover mot tanken, men der var det lite motstand. Hørte det bobla i røra også.

Skrudde opp bensinpumpa og gjor reint det filteret der (sjølv om det var reint allerede.) Fann så ut at eg skulle prøve å suge opp bensin. Tok av slangen som går inn på bensinpumpa og då kom det bensin etter 1 sekund! Festa den på igjen og flerra opp bilen. Har aldri vore så glad for å høre den deilige lyden av litt frieksos : rock :

Såg etterpå at bensinfilteret blei fylt av ein del svarte små partiklar :P

Og nok ein gong takk for rådet Glenn Ivan! Forumet kan hjelpe med det meste.. :) Så var det å selge bilen då... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.