#1 Skrevet Februar 10, 2007 Har en 3b passat 2000model, og rund midt konsolen står det meget kalt, har også prøvd og tatt opp rundt girspaken menn inni her er det normal temp. aldri vært borti noe lignene, kan også pluselig blåse kaldt inni bilen ved sving for eksempell Noen som har hatt samme problem og lest dette?? ellers så blåser varmeaperatet som normal osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 Dette har skjedd meg mer enn en gang, også på forskjellige typer biler. Tror jeg vet hvorfor dette skjer, men kan jo selvfølgelig ta mega-feil. De fleste gangene dette skjer meg er ved: kraftig sving til venstre, (opp)over bakketopp, ved lav hastighet ca 35-40 km/t. Har da funnet ut at det dannes uregelmessig mye luftstrømmer under bilen (nesten overtrykk), og denne luften trykkes inn hullet som girspaken kommer inn, derfra blir luften presset inn i kupeen. At luften som oftes er kald er jo at det ofte er godt isolert nedi der og vanligvis ikke noen varmekilder å snakke om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2007 dette er en tanke jeg kan følge men problemet er at det er varmt rund girspaken da, tokk av manskjeten og det er varmt der nede, men uten på er det super kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2007 dette er en tanke jeg kan følge men problemet er at det er varmt rund girspaken da, tokk av manskjeten og det er varmt der nede, men uten på er det super kaldt Jo det er greit det, men tror du at de har montert et kjølesystem nedi der som er bare for å irritere oss med kald luft når vi svinger? Jeg vet ikke noe mer enn det jeg har fortalt, men klart, det er mye mer mellom dekk og soltak enn man kan forstå.. Kan bli kult å høre om det er bare vi to som har en så sensitiv kropp at vi oppdager dette, eller om det er flere som sliter med kalde gufs når g-kreftene settes i sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2007 har lyst til finne det ut jeg, kalt inne imellom: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Har samme problem i Boraen. Snakket med noen som driver med klimaanlegg, de mener det kan være lite gass på klimaanlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 Hadde samme greiene på forrige bilen, kunne kjenne kald gufs på høyre hånda av og til: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2007 Har samme problem i Boraen. Snakket med noen som driver med klimaanlegg, de mener det kan være lite gass på klimaanlegget. Hva har det med saken og gjøre når ac er avskrudd om vinteren og man har på full fyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg og har kjent det samme i A6'en min i det siste. Kald trekk på høyre hånda når jeg har den på girspaken. Virker som det kommer i fra luftkanalen nede ved føttene på passasjerside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 stemmer, har merket dette på min passat 1998 mod åsså.. men det virker som om det er av og til.. men i fart mellom 20-40 km/t så merker man det.. varmt når man svinger til venstre.. mener jeg å huske tror ikke det kan være ac.. dn blir vell automatisk utkoblet når temperaturen går under 3 grader ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...