Hvilket dekk til BBS rs 8x15"?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye dekk til golfen til sommeren. Dim. regner jeg med blir 195/45-15, om ikke noen har bedre forslag.

Men er ikke sikker på hvilket merke jeg skal velge. Har typhoon sucsessors nå og er greit fornøyd med de, men syns de sitter litt dårlig på.

Forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ann på hvor kravstor du er.. liker selv Toyo dekk..for det første er dem billige hos sharif. slittes litt.. men prisen kompenserer dette.. på "familiebilen" min kjører jeg Continental. dette pga kjørekomfort og ytelse.. sitter godt i svingen (så godt som resten av bilen klarer) stillegående men dyre.. jeg kjøper disse gjenom jobben.. Avon kjørte jeg med på cossyn... disse satt sinnsykt bra. men vibrerte og lagde en del støy.. men hvem merker vel det i en cossy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse dekkene er ganske bille samme hvilket merker du velger egentlig, så pris har lite å si. Alle jeg har sett koster under 1000 kr stk.

Vil ha lite støy, dekk som ligger godt på, gjerne tøft mønster, og slitestyrke er ikke det viktigste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Continental Life-savers er gode.. med tøfft design...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med yokohama a539 på mine 8X15... Det sitter som juling ihvertfall Disse har imponert stort også på bane. Kan oppleves som noe glattere enn toyo proxes sier de som har prøvd begge, men ingen tvil om at det er gode dekk.

Spesielt mønster i de også....

Golf_2083.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker også Yoko A539 veldig godt, men det er kanskje noe "gammel" disign og mønster i de.Og dem er billig billig.Men verden går videre, så kanskje de er litt utdaterte og at det finnes bedre. Ville IKKE valgt Conti, mer ubrukelige dekk har jeg aldri prøvd, kanskje sett bort ifra Fulda Carat, huff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yokohama virker jo greie de da. Ser de har en dyrere mod. som heter s.drive, med tøffere mønster. Er de brukedes?

Hva med toyo proxes da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan kjøpe mine, brukt en sesong,i den dimmen;)

tyfoon dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg bare at jeg kjøper 3 nye til meg selv. Har 1 som er helt nytt, grunnet pungtering, men vil egentlig ha andre dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøpe nye dekk til golfen til sommeren. Dim. regner jeg med blir 195/45-15, om ikke noen har bedre forslag.

Men er ikke sikker på hvilket merke jeg skal velge. Har typhoon sucsessors nå og er greit fornøyd med de, men syns de sitter litt dårlig på.

Forslag?

Hva med slike ? Vredestein Sportrac 3.

Jeg får slike i 195/45-15 snart på lager.

Dekk som er spesialdesigna for "aktiv" kjøring og bra feste.

sp3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunlop SP9000. Det som ser best ut med strekk, stillegående og sitter godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få strekt på 195/45 på 8,5 toms brede RS felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få strekt på 195/45 på 8,5 toms brede RS felger?

tror ikke det skulle by på de største problemen akkurat=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunlop SP9000. Det som ser best ut med strekk, stillegående og sitter godt

Enig med deg Frode! Dunlop-dekkene er som skapt for strekk. Ser meget bra ut både på 8" og 8,5". Har nettopp bestilt nye Dunlop-dekk til mine BBS-felger i denne dimensjonen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.