#1 Skrevet Februar 10, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Formula-1-F1S-STREET-LEGAL-CUSTOM-BUILT-ferrari_W0QQitemZ260083561587QQihZ016QQcategoryZ6472QQrdZ1QQcmdZViewItem Dette hadde jo vært helt sjef og hatt da. Men kan denne regges i norge? En sånn en står hvertfall på ønskelista til jul igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 Med Chrysler motor og fire trinns tomat kasse ser eg ikke heilt likheten mellom den der og en Ferrari F1 bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Hvor har du fra at den skal ligne på en Ferrari F1 bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 305 HP Chrysler 300 Magnum 3.5L Twin Cam Crate Engine, Computer, and Transmission (4-speed Semi Automatic). peek out at a top speed around 169mph. One of Two Super Chargers that will boast the Engine HP to either 390HP or 450HP, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Hvor har du fra at den skal ligne på en Ferrari F1 bil? Kanskje for at det stod dette: 2007 Formula 1 F1S~STREET LEGAL~CUSTOM BUILT~ferrari Men hadde vært tøft og hatt ja... men spørs vel om man får dette godkjent i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Man får den ikke godkjent slik den står nå i hvert fall. Det mangler i hvert fall skjermer på den for at den skal kunne registreres her på berget. I tillegg vil jeg tro støynivået blir et problem. Det siste lille hinderet er antagelig at dette ikke er en bil som er typegodkjent noe sted og da er vel faren stor for at man bare kan glemme godkjenning i Norge...desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 vis du ser på bildene av bilen så ser du att det er en der med skjermer osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2007 Nå er vel ikke typegodkjenning helt umulius? Litt off-topic kanskje, men både Rallye og S6 Plus er ikke typegodkjent i Norge. Har uansett kjørt rundt i begge varianter. Edit: Ser nå at du skriver "noe sted".. On-topic: Hadde vært sjæf å rulla rundt med en sånn der, sjøl om det ikke er "ekte" F1.. Og tenk på vintern daaa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 Hvorfor ikke kjøpe en slik? http://www.westfield-sportscars.de/xtr.htm Få's med Audi 1.8T eller nye 2.0FSI-T, veier jo bare 500-600kg. Trimme motoren til noe ala det Roar hadde i sin så burde den gå brukbart Instruments Stack 8130 pyramid system with shift and waning lights. This is an all in one unit which displays oil temp and pressure, water temp, fuel level and air temp. Additional units can be added for accurate lap timing. Intake temp display, to make sure charge temps are acceptable SPA dual boost gauge, the most accurate boost gauge on the market along with accurate exhaust gas temp sensor. Suspension Custom Nitron shock absorbers made specifically for the exact suspension movement and loading of the car by Nitron, these are NOT generic factory supplied Nitrons. Eibach ERS springs. These are the best you can buy. Main springs with Eibach helper springs are used. Brakes As stated, AP Motorsport Calipers, AP disks and bells, Ferodo 2500 pads Wheels Image 3 piece ultra light weight wheels, 7" front, 8" rear with Avon ACB10s. Other main spec Audi 1.8 20valve Turbo, Mid-engined, with Audi 5 speed transaxle Factory Built Removable Front section Removable Rear Section Fully independent double wishbone suspension with anti roll bars 1.5 turn quick rack Twin plane adjustable rear wing Black upholstered Westfield racing bucket seats with Willans 4point racing harnesses Removable Steering wheel Instruments Stack 8130 pyramid system with shift and waning lights. This is an all in one unit which displays oil temp and pressure, water temp, fuel level and air temp. Additional units can be added for accurate lap timing. Intake temp display, to make sure charge temps are acceptable SPA dual boost gauge, the most accurate boost gauge on the market along with accurate exhaust gas temp sensor. Suspension Custom Nitron shock absorbers made specifically for the exact suspension movement and loading of the car by Nitron, these are NOT generic factory supplied Nitrons. Eibach ERS springs. These are the best you can buy. Main springs with Eibach helper springs are used. Brakes As stated, AP Motorsport Calipers, AP disks and bells, Ferodo 2500 pads Wheels Image 3 piece ultra light weight wheels, 7" front, 8" rear with Avon ACB10s. Other main spec Audi 1.8 20valve Turbo, Mid-engined, with Audi 5 speed transaxle Factory Built Removable Front section Removable Rear Section Fully independent double wishbone suspension with anti roll bars 1.5 turn quick rack Twin plane adjustable rear wing Black upholstered Westfield racing bucket seats with Willans 4point racing harnesses Removable Steering wheel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 ikke mye f1 preg på den kassa i org. tråden. men den rett over her var jo bare helt rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...