#1 Skrevet Februar 10, 2007 hei! noen som har noe forslag til sideskjørt og bakfanger til min corrado? har rs-front fra før:) kom gjerne med bilde og merke og forhandler:) mvh vidar Brattbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 Ta de heilt ut me Rieger breddekit (heiter de GTO på denne også?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2007 Ta de heilt ut me Rieger breddekit (heiter de GTO på denne også?) hade vært rått det, men koster mer en det smaker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2007 syns generelt d er drit stygt med for mye plastikk .. så jeg er for mest cleen stil.. men den corra her funker da.. (får ikke gitt deg så mye info om den men tenk på den som inspirasjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2007 Keep it clean! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2007 syns generelt d er drit stygt med for mye plastikk .. så jeg er for mest cleen stil.. men den corra her funker da.. (får ikke gitt deg så mye info om den men tenk på den som inspirasjon) akkurat noen slike skjørt jeg kunne tenkt meg, noen som vet? skal ikke ha for mye plasstikk... bare fangere og skjørt, blir vel justerbart og 9*16 Borbet A tenker jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2007 inne på den webadressa nede på bildet så er det et eget corrado forum så der går det an å kikke !! (er på tysk da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2007 Bakfanger fra Seidl-Tuning "Venus" funker meget bra,med et feit enderør. Ellers Rieger sine "M3"-skjørt er jo et trygt kjøp!!! Rieger`s hekkvinge,samt klare baklykter fra In Pro etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2007 Bakfanger fra Seidl-Tuning "Venus" funker meget bra,med et feit enderør.Ellers Rieger sine "M3"-skjørt er jo et trygt kjøp!!! Rieger`s hekkvinge,samt klare baklykter fra In Pro etc.... skal ikke ha m3skjørt! skal heller ikke ha noe hekkvinge, syns det blir litt dor mye.... men nye baklyker skal på ps: har ett feit enderør:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2007 Frontfangeren din er jo ok, om du ikke skal ha org. er det enten den der eller rs2 jeg synst er fin. (rs2 begynner å bli oppbrukt da) Bakfanger synst jeg det eneste valget er Riegerleppa. Tror det er denne; (dårlig bilde da) http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/3834_co-e-112.jpg Sideskjørt : Det som var bilde av var ganske fint. Er nesten ingen fine sidesjkørt etter min smak, alle er enten ekstreme eller rieger lookalike: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2007 vr6 front, senk og breie hjul, ikke noe som er penere enn det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2007 vr6 front, senk og breie hjul, ikke noe som er penere enn det:) du tenker vel da på vr6 panser??? er det orginalt på min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2007 hva med dette om jeg legger igjen det hullet der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2007 vr6 front, senk og breie hjul, ikke noe som er penere enn det:) Er helt enig. Trenger ikke bytte noen fangere eller sette på skjørt. Det er min mening da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2007 Sett på justerbart og 3-delte porchefelger og senk så lavt du kan så er du egentlig i mål synst jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 11, 2007 denne bør være en inspirasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 11, 2007 denne bør være en inspirasjon.. Har du flere, større bilder av denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 11, 2007 Bilen er Britisk og har Audi TT dash. 24V VR6 motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 12, 2007 Har du flere, større bilder av denne? sjekk ut engelske bilforum ligger masse av den der: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 14, 2007 da har jeg bestilt denne bakfangern:) sideskjørtene er ikke helt bestemt men bli sikkert de på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 15, 2007 Hehe,ser du fulgte rådet mitt ang. bakfanger! Husk å bestill med DTM-leppe til den da!!! Blir væl rått etterhvert det dær: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 16, 2007 Hehe,ser du fulgte rådet mitt ang. bakfanger! Husk å bestill med DTM-leppe til den da!!! Blir væl rått etterhvert det dær: smil : leppe under der igjen! hehe. nei, er bare å senke det vet du: smil : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 18, 2007 Bra at du vil holde det enkelt.. Er med i "nei til plastikk" klanen jeg, spessielt på disse bilene som er på god vei til å bli samlerobjekter.. Da er det skikkelig tragisk om alle bilene blir ødelagte med japse-plast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 18, 2007 Bakfanger synst jeg det eneste valget er Riegerleppa. Tror det er denne; (dårlig bilde da) http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/3834_co-e-112.jpg : den der så helt bæsj ut... Er helt enig. Trenger ikke bytte noen fangere eller sette på skjørt.Det er min mening da... likte den på øverste bilde, er det org? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 19, 2007 Bra at du vil holde det enkelt.. Er med i "nei til plastikk" klanen jeg, spessielt på disse bilene som er på god vei til å bli samlerobjekter.. Da er det skikkelig tragisk om alle bilene blir ødelagte med japse-plast! finnes grenser for hva man kan hyve på.... begynner og bli sjelden og møtte langs veiene i forhold til noen år siden nå ja! den der så helt bæsj ut... likte den på øverste bilde, er det org? likte heller ikke den der, så teit ut når den ikke var hel.... er ikke noe styling på den øverste nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...