#1 Skrevet Februar 10, 2007 Skulle hatt skvettlapper foran på Afyran,hvor kan jeg kjøpe universale sorte skvettlapper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2007 Skulle hatt skvettlapper foran på Afyran,hvor kan jeg kjøpe universale sorte skvettlapper? Hvorfor ikke orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2007 Hvorfor ikke orginale? Får ikke brukt de pga av at jeg har sideskjørt på.. Hadde de på før,savner skvettlapper nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2007 Mener du kan få i nettbutikken til Kollevold, de har vært raske til å levere når jeg har bestilt derfra tidligere i alle fall. http://www.kollevold.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2007 Uææ,de tar i fra 1300kr -> 1700kr for litt gummi "matte" som man kan lage skvettlapper av,drøy pris. Sjekker på Mekonomen etc og hører om de har gummiemne til å lage av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2007 mekonomen, meca, thorshov, bilextra osv har da skvettlapper, men kanskje du må leite litt for og finne noen fine:) heeh.. Veit at Meca selger Sparco til en ikke så værst pris. 500kr for 4 eller noe mener jeg det var(hvit,blå,rød eller svart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2007 mekonomen, meca, thorshov, bilextra osv har da skvettlapper, men kanskje du må leite litt for og finne noen fine:) heeh.. Veit at Meca selger Sparco til en ikke så værst pris. 500kr for 4 eller noe mener jeg det var(hvit,blå,rød eller svart) Hmm,bare jeg som ikke har vært våken når jeg har titta da,takk for tips! Da skal jeg sjekke om jeg finner noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...