Universale skvettlapper - hvor får man tak i dette?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt skvettlapper foran på Afyran,hvor kan jeg kjøpe universale sorte skvettlapper? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt skvettlapper foran på Afyran,hvor kan jeg kjøpe universale sorte skvettlapper? : klø :

Hvorfor ikke orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke orginale?

Får ikke brukt de pga av at jeg har sideskjørt på.. ;)

Hadde de på før,savner skvettlapper nå.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du kan få i nettbutikken til Kollevold, de har vært raske til å levere når jeg har bestilt derfra tidligere i alle fall.

http://www.kollevold.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uææ,de tar i fra 1300kr -> 1700kr for litt gummi "matte" som man kan lage skvettlapper av,drøy pris. :(

Sjekker på Mekonomen etc og hører om de har gummiemne til å lage av.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen, meca, thorshov, bilextra osv har da skvettlapper, men kanskje du må leite litt for og finne noen fine:) heeh.. Veit at Meca selger Sparco til en ikke så værst pris. 500kr for 4 eller noe mener jeg det var(hvit,blå,rød eller svart)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen, meca, thorshov, bilextra osv har da skvettlapper, men kanskje du må leite litt for og finne noen fine:) heeh.. Veit at Meca selger Sparco til en ikke så værst pris. 500kr for 4 eller noe mener jeg det var(hvit,blå,rød eller svart)

Hmm,bare jeg som ikke har vært våken når jeg har titta da,takk for tips! : rock :

Da skal jeg sjekke om jeg finner noe. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.