Hvor finner jeg luftmengdemåleren?

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg luftmengdemåleren på min 96 a4 tdi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser i hvert fall slik ut.... (12) Følg slangen fra innsuget, og lille boksen rett før luftfilteret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den her hvor den rød sirkelen er..? Hvordan åpner jeg den..?

lmm.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jon Arne Norberg

Er den her hvor den rød sirkelen er..? Hvordan åpner jeg den..?

 

Dra og skift den på et verksted. Kosta meg 2000. Visst du ikke veit det så er det pga du ikke har skifta luft filter at den ryker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lenge siden luftfilteret ble skifta.. har rensa lmm nå.. ble bedre drag men den kutter fortsatt i 4. og 5. gir i motbakker når den får litt motstand...

 

Har bestillt time hos VAG for sjekk.. får se hva de sier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jon Arne Norberg

Er ikke lenge siden luftfilteret ble skifta.. har rensa lmm nå.. ble bedre drag men den kutter fortsatt i 4. og 5. gir i motbakker når den får litt motstand...

 

Har bestillt time hos VAG for sjekk.. får se hva de sier..

 

Okey. Men min dro bare til 3000 omdregninger, så gav den seg. Så jeg tror du må skifte luft mengde måleren, Men siden du har bestilt time hos VAG så får vi håpe det ikke er noe store feil da.. Får håpe det ikke er turboen som har gått føyken da det hadde vært litt surt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.