#1 Skrevet Juli 3, 2004 Hvor finner jeg luftmengdemåleren på min 96 a4 tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2004 ser i hvert fall slik ut.... (12) Følg slangen fra innsuget, og lille boksen rett før luftfilteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2004 Er den her hvor den rød sirkelen er..? Hvordan åpner jeg den..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2004 Opprinnelig postet av Jon Arne Norberg Er den her hvor den rød sirkelen er..? Hvordan åpner jeg den..? Dra og skift den på et verksted. Kosta meg 2000. Visst du ikke veit det så er det pga du ikke har skifta luft filter at den ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2004 Er ikke lenge siden luftfilteret ble skifta.. har rensa lmm nå.. ble bedre drag men den kutter fortsatt i 4. og 5. gir i motbakker når den får litt motstand... Har bestillt time hos VAG for sjekk.. får se hva de sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2004 Opprinnelig postet av Jon Arne Norberg Er ikke lenge siden luftfilteret ble skifta.. har rensa lmm nå.. ble bedre drag men den kutter fortsatt i 4. og 5. gir i motbakker når den får litt motstand... Har bestillt time hos VAG for sjekk.. får se hva de sier.. Okey. Men min dro bare til 3000 omdregninger, så gav den seg. Så jeg tror du må skifte luft mengde måleren, Men siden du har bestilt time hos VAG så får vi håpe det ikke er noe store feil da.. Får håpe det ikke er turboen som har gått føyken da det hadde vært litt surt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...